متن و رمان
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
متن و رمان
ranius شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,

 


قسمت دوم رمان هیلاری داف بزودی منتشر خواهد شد.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از هالیوود کراش، این بازیگر هالیوود در حال نوشتن دنباله این رمان عاشقانه و تخیلی است و قسمت دوم این رمان که "فداکار" نامیده شده است، در تاریخ ۱۱ اکتبر منتشر خواهد شد. قهرمان اصلی این رمان، یک دخترعکاس ۱۷ ساله با نام کلی ریموند است. قسمت اول این رمان با نام "اکسیر" منتشر شده بود.

او به خبرگزاری ام تی وی گفت:"کار نوشتن این رمان تقریبا به پایان رسیده است.نوشتن این رمان بسیار آسانتر از رمان اول بود زیرا داستان کلی قبلا" شکل گرفته بود و من فقط باید ماجراهای داستان قبلی را ادامه می دادم."

متن کامل خبر ...

Open in new window
اگر رمان اول هیلاری داف را بخوانید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از مسائل مربوط به شخصیت اصلی داستان ، کلی و پسر مورد علاقه اش ، سیج ، حل نشده باقی مانده است پس کاملا" واضح است که طرفداران این رمان از دنباله آن چه انتظاری دارند . هیلاری درباره کتاب دوم این رمان گفت:"این کتاب بیشتر درباره تلاشها و ماجرجویهای کلی برای یافتن سیج است."

و اگر دلتان می خواهد بیشتر درباره جنبه های غیر طبیعی و تخیلی رابطه کلی و سیج بدانید ، در قسمت دوم این رمان چیزهای زیادی درباره آن خواهید خواهند. هیلاری گفت:"این کتاب بیشتر به جنبه های غیر طبیعی و خارق العاده رابطه این دو می پردازد و شما با خواندن این رمان ، درباره نحوه کار کردن این کیمیا چیزهای بیشتری خواهید فهمید. "

" از روی جلد یک کتاب ، نمی توان درباره محتوای آن قضاوت کرد اما من مشتاقانه منتظر دیدن طرح روی جلد کتاب دوم این رمان هستم.جلد بنفش کتاب "اکسیر " آنقدر برای من جذاب و باور نکردنی بود که تاثیر زیادی روی من گذاشت. به هرحال طبق برنامه ریزی های من ، شما در تاریخ ۱۱ اکتبر می توانید قسمت دوم این رمان را بخوانید."

مترجم: فرشته مشاور
منبع : آفتاب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت